Sunday, May 1, 2011

Impianku

Setiap orang punya impian masing2 kan..so, saye pun termasukla kan..mula2 sekali, saya nak habiskan pengajian di Universiti Malaysia Pahang ni yang da masuk 3 tahun. Setahun lagi tinggal.. Saye nak habiskan pengajian ni dengan mendapat cgpa 3.0 keatas..walaupun x dapat 3.5 keatas, saya da cukup bersyukur da..



Pas kuar U, mstila nak dapat pekerjaan yang baik..Walaupun x sama bidang yang kita stdy, xpela..Rembat jela..kite da x leh memilih kerja.. Xpelah kalu kite stat keje dari bawah..its ok..mane tau, t ade rezeki, naik pangkat pulak..kan2..Rezeki di mana2..



Pas dapat keje, IMPIAN yang Paling nak Dicapai...hihihi..ku nak KAWIN..mestila nak kawin dengan org yang kite sayang..InsyaAllah, moga Allah memanjangkan jodoh kita hingga ke jinjang pelamin dan bersama hingga ke hujung nyawa.. Amin..







Ini merupakan impian si Dia jgak, nak jalan2 satu Malaysia..yea!!suke3...nak g sume tempat yang bes2 ngan dia..nak makan2, jalan2 dan shopping same2.. InsyaAllah..









Then, nak beli rumah impian.. Xperlula sebesar banglo mewah..Cukup sekadar memberi keselesaan..Home Sweet Home!!



Pastu, punya anak2 yang comel dan sihat..hihi..GATAL! Normal la tu kan...Sume org nak ad family sendiri..



Lastly..i want to be a great mum n wife for my child n husband..Suke tengok kawan2 yang rapat ngan family dan pandai menjaga aurat..Especially my roomate izi, luv to see her pics on FB..family dia sgt rapat dan each of her siblings berjaya..hihihi..

Amin....

No comments:

Post a Comment


Halwa Telinga