Wednesday, April 14, 2010

Segalanya Bermula di Sini~~

ni gamba time aku jd cheerleaders utk AUG

Ini adalah post aku yg 1st..dulu, aku pn ad jgk blog. Tp tak aktif pn.. Pemalas aku ni dengan benda2 camni..leceh.. hihii.. Sekarang free ckit, maklum lah da stat revision week.. next wek da exam.. kalu korang nk tw, aku ni student jurusan chemical engineering tapi specialized in teknologi gas.. Baru tahun 2(sem 4). Next sem da masuk thun 3..huhuhu. Rase da bosan sgt blaja, byangkan kite blaja dari umur 6 tahun, skrang da msuk 21 thun..x abih2 ag..hmm. Bile agak nye nk abih kan..


Aku ingat lagi, time skola rendah bile kwan2 suh tulis biodata dlm buku, kalu part impian kan, mesti aku tulis nk menjejak kaki ke menara gading dan menggenggam segulung ijazah. hihihi.. lawak kan..Tp bile da rase, lain plk jadi nye..hihii. aku tw, msti ad antara korang pn cmni gak kan..kan3?? hihihi.. angkat tangn sape yg satu geng ngn aku..hihihi


Penat jgk ye menaip ni.. kalu korang nk tw, aku paling3 malas nk menaip.. penah rumate aku tlong taipkan asgnmnt tuk aku..hihhi..pastu aku bg upah...hihhi..KOKTEL je.. 1.20 cen je..jdi la kan..sedap tw...hihihi.. da la.. penat plk..jumpe ag ye kwan2..muahahha.wslam..


No comments:

Post a Comment


Halwa Telinga