Saturday, March 19, 2011

~~PSM 1~~



Agak lambat sebenarnye cite ni..pada 16/3/2011 bersamaan hari rabu yakni minggu lepas, ku dan kawan2 present topic masing2 depan panel. Panel ku pada hari tu ialah Dr Abdul Rahman dan Madam Siti Zubaidah..Siyesly, ku hapy sgt dapat mereka sbgai panel..myb sebab diorang baik kot..hihihi.. Alhamdulillah, ku rasa present ku berjalan lancar walaupun ada la jgk yg MDM SITI tanye ku x dapat jawab dgn btol.hihi.normal la tu kan. kata student. student kan budak baru belajar..tugas lecturer pulak mengajar..kan2..tp x taw lah ku dapat berapa markah utk present ni..hopefully..ok la kan.. Sebenarnye..ku x berapa prepare sgt..Sbb sibuk ngan hal2 lain. hal ape tu?? (kawan2 ku je yg tw)..hihhi..Mujurlah slide ni da siap sminggu sbelum hari present ni..huhuhu.ape pun..tersangatlah lega lepas abis task ni..TETAPI..selepas ni, banyak lagi koje2 yang mnanti ku...hiihi..sampai ku x taw nak mane satu..hihi
p/s: buat keje..jgn malas2..

No comments:

Post a Comment

Halwa Telinga